Η διδακτική αξιοποίηση των ΤΠΕ στον Πειραιά

Το ιστολόγιο αυτό αφορά τις αναρτήσεις των εκπαιδευτικών του ΚΣΕ Πειραιά

Σελίδες

  • Αρχική σελίδα
  • Ποιοι είμαστε
  • Μικροδραστηριότητες
  • Γνώμες

Δευτέρα 19 Μαΐου 2014

Ψηφιακό παραμύθι

Σας παρουσιάζουμε το ψηφιακό παραμύθι που δημιουργήθηκε από τους μαθητές της Γ΄ Δημοτικού.

Αναρτήθηκε από gdestes στις Μαΐου 19, 2014 Δεν υπάρχουν σχόλια:
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest
Ετικέτες ΓΛΩΣΣΑ, ΔΗΜΟΤΙΚΟ, τπε, ΨΗΦΙΑΚΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ
Νεότερες αναρτήσεις Παλαιότερες αναρτήσεις Αρχική σελίδα
Εγγραφή σε: Αναρτήσεις (Atom)

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνεργάτες

  • Emily
  • Isidora
  • Unknown
  • Unknown
  • Unknown
  • Unknown
  • VickyG2018.blogspot.com
  • Θείος Bill
  • gdestes

Αρχειοθήκη ιστολογίου

  • ►  2018 (33)
    • ►  Ιουνίου (7)
    • ►  Μαρτίου (5)
    • ►  Φεβρουαρίου (15)
    • ►  Ιανουαρίου (6)
  • ►  2017 (1)
    • ►  Ιουνίου (1)
  • ▼  2014 (16)
    • ►  Ιουνίου (5)
    • ▼  Μαΐου (1)
      • Ψηφιακό παραμύθι
    • ►  Απριλίου (10)
  • ►  2013 (4)
    • ►  Ιουνίου (4)
  • asta na mhn pane
    Καλό μήνα
  • καλησπερα

Πώς σας φαίνεται το πρόγραμμα επιμόρφωσης

Ετικέτες

  • ΓΛΩΣΣΑ (1)
  • ΔΗΜΟΤΙΚΟ (1)
  • τπε (3)
  • ΨΗΦΙΑΚΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ (1)

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Η λίστα ιστολογίων μου

Ανακοινώσεις - Επιμόρφωση Β' Επιπέδου ΤΠΕ

Φόρτωση...
Θέμα Υδατογράφημα. Εικόνες θέματος από Deejpilot. Από το Blogger.